Strona 1 z 11


19 Paź 2004, 18:05
Ryszard

Witam serdecznie.

Może ktoś z szanownych grupowiczów wie gdzie kupić
(oczywiście w miarę tanio) turbinę garreta do forda focusa 1,8 TDCi ?.

Może można ją zregenorować ?
Jakieś namiary, przemyślenia - kupować czy regenerować ?

Padło biedactwo i co dalej .....
Jakieś firmy na podkarpaciu, przynajmniej w pobliżu.

pozdrawiam
Rysiek S.




20 Paź 2004, 02:41
PiotrJ

Padło biedactwo i co dalej .....



Po jakim przebiegu?

PiotrJ


20 Paź 2004, 03:09
Rysiek

Padło biedactwo i co dalej .....

Po jakim przebiegu?

10 tyś. km ..............
po awarii silnika, ale to chyba "fachowcy"
źle uruchomili silnik po jego remoncie ...
Ale oczywiście to tylko domysły,
ciekawe czy jest możliwość udowodnienia tego,
bo kosz jest dość znaczny .......

pozdrawiam
Rysiek S.


20 Paź 2004, 03:20
PiotrJ

10 tyś. km ..............
po awarii silnika, ale to chyba "fachowcy"
źle uruchomili silnik po jego remoncie ...



A to co sie z tym motorem dzialo ze juz mial remont??
TDCi to przeciez nowe silniki.
Takie przebiegi robił ze mu juz remont byl potrzebny?
Ale oczywiście to tylko domysły,
ciekawe czy jest możliwość udowodnienia tego,
bo kosz jest dość znaczny .......



Rozumiem ze remont robiony byl poza serwisem? Jesli tak to raczej nie ma
szans na udowodnienie i osiagniecie czegokolwiek.

PZDR

PiotrJ




20 Paź 2004, 03:21
dzik





A to co sie z tym motorem dzialo ze juz mial remont??
TDCi to przeciez nowe silniki.
Takie przebiegi robił ze mu juz remont byl potrzebny?



To nie sa nowe silniki.
Kiedys w escortach wsadzali takie 1,8 TD, silnik porazka.
Dolozyli CR i mamy TDCi.

Pozdro

Piotrek
Clio Sport


20 Paź 2004, 03:34
PiotrJ

To nie sa nowe silniki.
Kiedys w escortach wsadzali takie 1,8 TD, silnik porazka.
Dolozyli CR i mamy TDCi.



TDCi jest konstrukcją nową.
TDDi było zbudowane w opadciu o graty z 1.8 TD

PiotrJ


20 Paź 2004, 03:44
[Kuba]


Kiedys w escortach wsadzali takie 1,8 TD, silnik porazka.



Porażka ?
Cóż w takim razie mój escorciak był jakiś wyjątkowy.
Przejechał ponad 170 kkm nim go sprzedałem i życzył bym każdemy
kierownikowi auta z taką porażką pod maską.

20 Paź 2004, 05:43
dzik





Porażka ?
Cóż w takim razie mój escorciak był jakiś wyjątkowy.
Przejechał ponad 170 kkm nim go sprzedałem i życzył bym każdemy
kierownikowi auta z taką porażką pod maską.



W porownaniu do innych diesli jakimi jezdzilem ten byl najgorszy.
Kultura pracy i osiagi przypominaly ikarusa 280.
Dwa samochody zawsze mnie rano budzily jak sasiedzi je odpalali,
sierra 2,3 chyba diesel i wlasnie escort 1,8 td
Z opinii uzytkownikow nowszych dieslli forda wynika ze teraz 170kkm to dla
nich bardzo duzo.

Pozdro

Piotrek
Clio Sport


20 Paź 2004, 05:43
dzik





TDCi jest konstrukcją nową.
TDDi było zbudowane w opadciu o graty z 1.8 TD



Postaram sie sprawdzic, ale bylem pewien ze tdci tez

Pozdro

Piotrek
Clio Sport


20 Paź 2004, 05:59
[Kuba]


W porownaniu do innych diesli jakimi jezdzilem ten byl najgorszy.
Kultura pracy i osiagi przypominaly ikarusa 280.
Dwa samochody zawsze mnie rano budzily jak sasiedzi je odpalali,
sierra 2,3 chyba diesel i wlasnie escort 1,8 td
Z opinii uzytkownikow nowszych dieslli forda wynika ze teraz 170kkm to
dla nich bardzo duzo.



Nowa kostrukcja to to nie jest, fakt.
Ale nie mogę mu zarzucić że był awaryjny, a to b.istotny IMO czynnik.

20 Paź 2004, 06:12
PiotrJ

Z opinii uzytkownikow nowszych dieslli forda wynika ze teraz 170kkm to dla
nich bardzo duzo.



Odnoszę wrażenie ze w tej chwili mało firm produkuje silniki które
wytrzymają tyle co silniki pakowane do MB 115, 123, itd....
Nie ta polityka marketingowa.....

PiotrJ


21 Paź 2004, 03:01
dzik





Odnoszę wrażenie ze w tej chwili mało firm produkuje silniki które
wytrzymają tyle co silniki pakowane do MB 115, 123, itd....
Nie ta polityka marketingowa.....



Ja mam wrazenie ze role sie odwrocily i nowy benzyniak wiecej przejedzie niz
diesel.
W dieslu juz jest co sie psuc i minely czasy kiedy robili 60-70KM z 2.0

Pozdro

Piotrek
Clio Sport


21 Paź 2004, 04:11
RobertP

Porażka ?
Cóż w takim razie mój escorciak był jakiś wyjątkowy.
Przejechał ponad 170 kkm nim go sprzedałem i życzył bym każdemy
kierownikowi auta z taką porażką pod maską.

W porownaniu do innych diesli jakimi jezdzilem ten byl najgorszy.
Kultura pracy i osiagi przypominaly ikarusa 280.
Dwa samochody zawsze mnie rano budzily jak sasiedzi je odpalali,
sierra 2,3 chyba diesel i wlasnie escort 1,8 td



Wszystko jest wzgledne, jak tesciu przesiadl sie z GolfaII 1.3 na
Escorta 1.8TD to osiagi wydawaly sie bardzo dobre i kulturze pracy tez
nie mozna bylo nic zarzucic, moze oprocz wyczuwalnej turbodziury. Teraz
ma juz ok. 250tys. bez awarii, spalanie w okolicach 5 litrow, ale jak
porownam osiagi i kulture pracy z moja fabia 1.9TDI to rzeczywiscie
wypada blado, w eskorcie czuje sie troche jak w traktorze. Przez te
kilka lat dokonal sie jednak spory postep w dziedzinie dieseli.


21 Paź 2004, 04:26
[Kuba]


Porażka ?
Cóż w takim razie mój escorciak był jakiś wyjątkowy.
Przejechał ponad 170 kkm nim go sprzedałem i życzył bym każdemy
kierownikowi auta z taką porażką pod maską.

W porownaniu do innych diesli jakimi jezdzilem ten byl najgorszy.
Kultura pracy i osiagi przypominaly ikarusa 280.
Dwa samochody zawsze mnie rano budzily jak sasiedzi je odpalali,
sierra 2,3 chyba diesel i wlasnie escort 1,8 td

Wszystko jest wzgledne, jak tesciu przesiadl sie z GolfaII 1.3 na
Escorta 1.8TD to osiagi wydawaly sie bardzo dobre i kulturze pracy tez
nie mozna bylo nic zarzucic, moze oprocz wyczuwalnej turbodziury.
Teraz ma juz ok. 250tys. bez awarii, spalanie w okolicach 5 litrow,
ale jak porownam osiagi i kulture pracy z moja fabia 1.9TDI to
rzeczywiscie wypada blado, w eskorcie czuje sie troche jak w
traktorze. Przez te kilka lat dokonal sie jednak spory postep w
dziedzinie dieseli.

Dokładnie tak. A poza tym taki Escort ciągle jest bardzo atrakcyjny
z punktu widzenia ceny zakupu.


21 Paź 2004, 04:36
Jakub Zawi a-Nied wiecki


Z opinii uzytkownikow nowszych dieslli forda wynika ze teraz 170kkm
to dla nich bardzo duzo.

Odnoszę wrażenie ze w tej chwili mało firm produkuje silniki które
wytrzymają tyle co silniki pakowane do MB 115, 123, itd....
Nie ta polityka marketingowa.....



Wiesz kiedyś mogli robić 55 konne silniki w W123, teraz nikt by tego nie
kupił. Cos za coś, albo robisz silnik o jednostkowym wysileniu dużym albo
nie. albo masz 200KM z 2 litrów albo z 10 litrów.

Ale nawet Honda S2000 robi 100kkm+  przebiegi bez awarii.


21 Paź 2004, 05:50
Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce)



Odnoszę wrażenie ze w tej chwili mało firm produkuje silniki które
wytrzymają tyle co silniki pakowane do MB 115, 123, itd....
Nie ta polityka marketingowa.....



 Chciales rzec chyba, ze nie te wymagania rynku i ruchu
 drogowego, zeby produkowac ciezkie kloce pedzone dychawicznymi
 motorkami?

 r.



Strona 1 z 11


Podobne tematy

Gdzie w okolicach Legionowa sprawdzić A-klase przed zakupem?
Gdzie najtańsza benzyna na trasie Anglia-Polska?
gdzie w Trojmiescie ciemne folie na szyby?
sprawdzenie rozkladu sil hamowania-gdzie?
Kable WN -"na metry" - gdzie kupic
Gdzie lepsze auto: w autokomisie czy z ogloszenia ?
Bednary - bylo minelo ale gdzie dowody ?
Gdzie dywanik gumowy na wymiar ?
Jak, gdzie sprzedać nowy samochód ?
Cudow nie ma! Gdzie moje paliwko???
  • symbole w mpzp
  • tokio hotel rette mich
  • kosmetyki dla psow west terier
  • preparat na szybki porost wlosow
  • alicesat dane
  • bhp katowice
  • instrukacja ZUA ZUS
  • folikulometria
  • kartą płatniczą DKV
  • Kolekcja wypowiedzi z for dyskusyjnych / Indeks